چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

اوهایو: مردی برای اینکه نامزدش را در جریان برگزاری مراسم ازدواج غافلگیر کند دست به ساختن یک خانه‌برفی زد

این جوان 28‌ساله از یک ماه پیش از تاریخ مقرر برای ازدواج شروع به ساخت این خانه‌برفی در منطقه‌ای کوهستانی و سرد کرد.

وی از تمام اعضای خانواده‌اش خواست تا برای غافلگیر‌شدن نامزدش هیچ حرفی در مورد این خانه‌برفی به وی نزنند. او این ابتکار را به تنهایی انجام داد اما نتیجه کارش به‌اندازه‌ای همسرش را خوشحال کرد که او خستگی یک ماه کار را فراموش کرد.

این خانه برفی یک سالن و اتاق خواب دارد و بخشی از مراسم ازدواج در آن برگزار شد. اما از آنجایی که تعداد میهمان‌ها زیاد بود ادامه مراسم به فضای باز منتقل شد.

جایزه برای تماشای فیلم ترسناک

دهلی نو: یک شرکت فیلمسازی برای تبلیغ فیلم ترسناک جدیدش دست به اقدام بسیار جالب و بی‌سابقه‌ای زده است. این شرکت اعلام کرده است هر کسی که بتواند تازه‌ترین فیلم تولید‌شده را به تنهایی تماشا کند 10‌هزار‌دلار جایزه خواهد گرفت.

اما دریافت این جایزه شرایطی دارد که تماشاگر باید به آن عمل کند. مطابق اعلام این شرکت هر کس ادعا می‌کند توانایی تماشای این فیلم بسیار ترسناک را دارد باید به تنهایی در سالن سینما بنشیند و فیلم را تا انتها تماشا کند.

گفتنی است تماشاگر نباید با پوشاندن صورت توسط دست‌ها یا روی‌برگرداندن از پرده نمایش حتی لحظه‌ای از تماشای فیلم را از دست بدهد و این موضوع توسط دوربین‌های مخفی تحت کنترل قرار دارد. گفتنی است دوربین‌های مخفی حال و روز تماشاگر بیچاره را به صورت زنده برای رسانه‌ها به نمایش خواهند گذاشت.

منفجرکردن درخت

مادرید: در حالی که قطع کردن و صدمه‌زدن به درخت‌ها غیرقانونی است گزارش ها حاکی  از آن است که جوان 19 ساله‌ای برای خلاص‌شدن از شر درختی تنومند در حیاط‌پشتی خانه‌اش به یک بمب دست‌ساز متوسل شده است.

این درخت به اندازه‌ای تنومند بود که او با ضربه‌های تبر نمی‌توانست آن را از جا در آورد و از سوی دیگر از آنجایی که درحال انجام یک کار خلاف بود نمی‌توانست از دیگران کمک بگیرد. به همین دلیل با تهیه مواد منفجره یک بمب دست‌ساز ساخت و آن را زیر درخت کار گذاشت و منفجر کرد.

اما شدت انفجار به اندازه ای بود که به این جوان هم آسیب زد و در کمال تعجب، درخت از جای خودش تکان نخورد. همسایگان که از صدای انفجار ترسیده بودند پلیس را در جریان قرار دادند و پلیس با مشاهده این صحنه این جوان را که دچار آسیب‌های سطحی شده بود دستگیر کرد.

تلاش برای پرواز

سیدنی: پرواز کردن همیشه آرزوی انسان‌ها بوده و کودکان هم از این آرزو مستثنی نیستند. بسیاری از کودکان در بازی‌های کودکانه‌شان به دنبال راهی برای پرواز در آسمان هستند و گاهی همین بازی‌های کودکانه برای کودکان  و خانواده‌های آنها دردسر‌های جدی ایجاد می‌کند.

برای مثال اخیرا کودک 9 ساله‌ای که قصد داشت با کایت کوچک و اسباب‌بازی‌اش به پرواز درآید به‌طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت. این پسربچه بازیگوش پس از دیدن صحنه‌های پرواز شخصیت‌های کارتونی، روی پشت‌بام خانه 3‌طبقه‌شان رفت و در حالی که کایت را به خودش بسته بود به پایین پرید تا به خیال خودش پرواز کند.

اما این کودک شانس آورد و به‌جای سطح سفت حیاط در استخر فرود آمد. جالب اینجاست که وی  با شنا کردن آشنا بود و توانست با کمی تلاش  از استخر عمیق  بیرون بیاید.

کد خبر 102280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز